ul. Bukowa 24, 43-100 Tychy
  • Polski
  • Українська
  • English

REGULAMIN

REGULAMIN APARTHOTEL

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

  • Minimalna długość pobytu: 2 noclegi

  • Doba hotelowa: od 16:00 do 10:00

  • Zakaz przebywania zwierząt na terenie obiektu

  • Cisza nocna: 22:00 – 06:00

  • Usługi dodatkowe – parking: 25 PLN / dobę / miejsce parkingowe

  • Usługi dodatkowe: sprzątanie na życzenie: 120 PLN netto

  • Istnieje możliwość dostawienia łóżeczka dziecięcego jeśli jest ono dostępne – należy poinformować Hotel co najmniej dzień przed datą rozpoczęcia rezerwacji

  • W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia, w tym papierosów elektronicznych

  • Na terenie obiektu obowiązuje system kontroli dostępu oraz monitoring wizyjny

  • Rezerwacje z oferty elastycznej zgodnie z warunkami z portali rezerwacyjnych

  • Rezerwacje w opcji bezzwrotnej – płatność z góry

  • W przypadku anulowania rezerwacji po jej złożeniu i opłaceniu, lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu, wpłacony zadatek przepada i nie podlega zwrotowi

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i stanowi integralną część umowy, która zostaje zawarta poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zadatku lub całości należności za pobyt w Aparthotel Bukowa. Dokonując tych czynności, Klient potwierdza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.

  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Klientów przebywających na terenie Aparthotel Bukowa. Jest on dostępny zarówno na stronie internetowej Aparthotel Bukowa, jak i w książce hotelowej.

  3. Na potrzeby niniejszego Regulaminu Aparthotel Bukowa określany jest jako "Hotel", natomiast Gość jako "Klient".

  4. Wszystkie Apartamenty wynajmowane są na doby przez R2G Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bukowa 24 w Tychach 43-100, NIP 6462871502, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice Wschód w Katowicach, VI Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000340825, (dalej: Hotel).

  5. Wpłata zadatku / Rozpoczęcie pobytu jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu przez Klienta bez zastrzeżeń. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu Hotelu w imieniu swoim i towarzyszących osób, z którymi przebywa.

  6. Regulamin obowiązuje wszystkich Klientów przebywających na terenie wynajmowanego Obiektu.

§2 REZERWACJA

  1. Rezerwację można zgłosić osobiście, listownie, telefonicznie, pocztą elektroniczną na adres info@bukowa.tychy.pl, pod numerem telefonu +48 518 719 829, jak również za pośrednictwem partnerskich portali rezerwacyjnych.

  2. Zgłoszenie rezerwacji musi zawierać następujące dane:

  • Imię i nazwisko rezerwującego

  • Numer telefonu

  • Adres e-mail

  • Termin rezerwacji

  • Liczbę osób

  1. Hotel przesyła na adres e-mail Klienta potwierdzenie rezerwacji, które obejmuje:

  • Datę pobytu Klienta

  • Rodzaj zarezerwowanego apartamentu

  • Dzienną cenę wynajmu

  • Całkowitą wartość rezerwacji

  • Dane konta bankowego do dokonania płatności

  • Wysokość wymaganego zadatku

  • Informacje na temat zasad rezerwacji

  1. W ciągu 24 godzin od momentu dokonania rezerwacji Klient zobowiązany jest wpłacić zadatek w wysokości 50% ceny pobytu. Zadatek może zostać uiszczony za pośrednictwem karty kredytowej/debetowej, płatności online lub przelewem tradycyjnym na numer konta podany w zakładce Kontakt na stronie internetowej. W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na info@bukowa.tychy.pl. Brak wpłaty zadatku w terminie 24 godzin od chwili dokonania rezerwacji skutkuje anulowaniem rezerwacji.

  2.  W przypadku podania danych karty kredytowej/debetowej do zabezpieczenia rezerwacji, Klient wyraża zgodę na obciążenie karty kosztem pobytu, tj. pobranie zadatku oraz pozostałej kwoty za pobyt, zgodnie z warunkami rezerwacji.

  3. Zasady rezerwacji za pośrednictwem portali rezerwacyjnych normują regulaminy pośredników.

  4. Klient zobowiązany jest uregulować całość należności za pobyt najpóźniej na 3 dni przed terminem pobytu - w przypadku nieopłacenia  pobytu w tym terminie Hotel będzie uprawniony do odstąpienia od umowy zawartej z Klientem i zatrzymania wpłaconego zadatku.

  5.  Wpłacony zadatek jest bezzwrotny. W przypadku braku przyjazdu do obiektu z jakichkolwiek przyczyn, w tym także losowych i zdrowotnych, lub rezygnacji z pobytu, nawet po ówczesnym poinformowaniu obiektu, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.

  6. Do ceny wynajmu Apartamentu doliczana jest jednorazowa opłata serwisowa za przygotowanie Apartamentu.

  7. W przypadku pozostawienia Apartamentu w stanie wymagającym dodatkowego sprzątania, wykraczającego poza standardowe czynności porządkowe Klient zobowiązany jest do pokrycia dodatkowych kosztów, na podstawie wystawionego dokumentu rozliczeniowego.

  8. Nieuzgodnione z Obiektem wymeldowanie po godzinie 10:00 jest równoznaczne z przedłużeniem pobytu o kolejną dobę – w przypadku podania danych karty kredytowej do rezerwacji Obiekt ma prawo obciążyć kartę kredytową. W przypadku braku zabezpieczenia rezerwacji kartą kredytową Klient zobowiązany jest do opłacenia wystawionej faktury.

  9. Ze względu na bezobsługowe meldowanie Klient jest zobowiązany do dokonania zameldowania w samoobsługowym kiosku znajdującym się na terenie Hotelu. Jeśli pobyt został opłacony w całości to Klient otrzyma kartę dostępu do Apartamentu.

  10. Przy wyjeździe Klient ma obowiązek wymeldowania się w samoobsługowym kiosku i oddania wydanych kart do apartamentu. Koszt zgubienia bądź nie oddania karty to 50,00 PLN.

  11. Przebywanie osób niezameldowanych w apartamencie po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Klienta na uiszczenie opłaty za każdą dodatkową osobę, w wysokości 150 PLN netto za dobę.

  12. Klient nie może przekazywać Apartamentu innym osobom, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

  13. Wcześniejszy wyjazd Klienta z przyczyn niezależnych od Hotelu nie uprawnia Klienta do otrzymania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia.

  14. Opłaty za usługi dodatkowe Klient reguluje w dniu rozpoczęcia rezerwacji. Opłata za korzystanie z garażu podziemnego wynosi 25 PLN za miejsce na jedną dobę noclegową.

  15. Hotel udostępnia bezpłatne miejsca parkingowe oznaczone logo Hotelu, jednak nie gwarantuje dostępności miejsc parkingowych. Miejsca te są niestrzeżone, a Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub kradzieże mienia pozostawionego na parkingu.

  16. Pobyt dziecka do lat 3, (nie wymagającym pościeli), jest bezpłatny. W przeciwnym przypadku, cena za pobyt dziecka będzie liczona według obowiązującej stawki dobowej.

  17. Dokonując rezerwacji, Klient wyraża zgodę na jednorazowe doliczenie opłaty za sprzątanie w wysokości 120 PLN, która zostanie dodana do całkowitej kwoty rezerwacji.

  18. Dodatkowe sprzątanie, zamówione przez Klienta podczas pobytu, kosztuje 120 PLN za jedno sprzątanie i jest płatne każdorazowo po wykonaniu usługi.

  19. Hotel wystawia potwierdzenie fiskalne w dniu dokonania wpłaty. W przypadku podróży służbowej i potrzeby wystawienia faktury, Klient zobowiązany jest przekazać dane do faktury przed dokonaniem płatności. W innym przypadku Hotel może odmówić wystawienia faktury innej niż na dane Klienta, jako osoby fizycznej, wskazane podczas rezerwacji.

§3 DOBA HOTELOWA

  1. Pokoje, apartamenty i studia w Hotelu wynajmowane są na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu wynajmu do godziny 10:00 dnia następnego.
  2. Wcześniejsze udostępnienie apartamentu w dniu przyjazdu uzależnione jest od aktualnego obłożenia i każdorazowo rozpatrywane indywidualnie przez Hotel. Mimo dobrej woli Hotelu, Hotel nie gwarantuje możliwości wcześniejszego zameldowania. Aby uzyskać gwarancję wcześniejszego zameldowania, Klient zobowiązany jest do opłacenia indywidualnie ustalonej kwoty za wcześniejszy wynajem apartamentu.
  3. Przedłużenie doby hotelowej również zależy od bieżącego obłożenia obiektu i jest rozpatrywane indywidualnie przez Hotel. Pozostawienie rzeczy w apartamencie po godzinie 10:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Klient nie opuści lub nie opróżni Apartamentu do godziny 10:00, Hotel naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu według pełnej stawki.

§4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia, jakie wyrządzą w wynajętym apartamencie, w częściach ogólnodostępnych oraz na terenie Hotelu. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Hotel o wszelkich szkodach, które wyrządził, i zobowiązuje się do pokrycia kosztów ich naprawy.

  2. Zgłaszanie szkód:
    a) Klient jest zobowiązany niezwłocznie zgłosić wszelkie szkody, które wyrządził w wynajętym apartamencie lub na terenie Hotelu. Zgłoszenie powinno być dokonane w formie pisemnej drogą elektroniczną lub telefonicznie do recepcji hotelowej.
    b) Po zgłoszeniu szkód, Hotel przeprowadzi ich ocenę i przedstawi Klientowi kosztorys naprawy. Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy w terminie określonym przez Hotel.
    c) W przypadku braku zgłoszenia szkód lub nieopłacenia kosztów naprawy w wyznaczonym terminie, Hotel ma prawo dochodzić należności na drodze sądowej.

  3. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe, zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach otwartego ognia, grzałek, żelazek oraz innych urządzeń elektrycznych, które nie stanowią wyposażenia tych pomieszczeń. Wyjątkiem są ładowarki i zasilacze do urządzeń RTV oraz komputerowych. Klient ma bezwzględny obowiązek przestrzegania przepisów przeciwpożarowych obowiązujących na terenie Hotelu.

  4. Przez cały czas pobytu w Hotelu dzieci poniżej 13 roku życia muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Opiekunowie prawni dzieci odpowiadają za ich zachowanie oraz wszelkie szkody, które mogą zostać przez nie wyrządzone.

  5. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Klienta zostaną odesłane na jego koszt, na adres wskazany przez Klienta. W przypadku braku takiej dyspozycji, Hotel przechowa przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.

  6. Klient zobowiązuje się do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa. Na terenie Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 – 06:00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej może skutkować koniecznością natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty.

  7. Konsekwencje za łamanie zasad ciszy nocnej:
    a) W przypadku stwierdzenia naruszenia ciszy nocnej, Hotel ma prawo upomnieć Klienta i żądać natychmiastowego zaprzestania zakłócania spokoju.
    b) W przypadku powtarzających się naruszeń ciszy nocnej, Hotel może nałożyć dodatkowe opłaty w wysokości 200 PLN za każdorazowe złamanie zasad.
    c) W przypadku dalszego nieprzestrzegania zasad ciszy nocnej, Hotel ma prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy i żądania opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty.

  8. Klient ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia, zanieczyszczenia i spowodowanie uszczerbków wyposażenia w Apartamencie oraz w każdym innym miejscu na terenie wynajmowanego Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy towarzyszących mu lub odwiedzających go osób, w tym również z winy dzieci pozostających pod jego opieką.

  9.  Każdorazowo opuszczając Apartament Klient powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, zamknąć okna, wyjścia na balkon i drzwi wejściowe.

  10. Naliczanie opłat za szkody:
    a) Hotel zastrzega sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat za naprawę szkód wyrządzonych przez Klienta i jego Gości, które przekraczają standardowe koszty utrzymania apartamentu.
    b) Opłaty za naprawę szkód mogą być doliczone do końcowego rachunku Klienta i zostaną pobrane przed opuszczeniem obiektu lub poprzez obciążenie karty kredytowej użytej do płatności.

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

  1. Odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Klienta do Hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu cywilnego. Hotel nie prowadzi usługi przechowywania bagażu, rzeczy wartościowych ani dokumentów, i nie świadczy usług deponowania przedmiotów. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodów lub innych pojazdów należących do Klientów, ani za przedmioty lub zwierzęta pozostawione w pojazdach, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu przy obiekcie, czy w garażu podziemnym.

§6 REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo składać reklamacje w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną na adres info@bukowa.tychy.pl.

  2. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług, w formie pisemnej, nie później niż do dnia zakończenia pobytu.

  3. Hotel dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty e-mail, na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.

§7 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Zakaz palenia:
    Na terenie obiektu, w tym w pokojach i na balkonach, zgodnie z ustawą o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych z dnia 9 listopada 1995 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1162 z późn. zm., obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Palenie dozwolone jest jedynie w wyznaczonych miejscach na zewnątrz budynku. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w Apartamencie skutkuje nałożeniem opłaty w wysokości 1100 złotych netto, obejmującej koszty ozonowania, aromatyzacji pokoju oraz związany z tym przestój apartamentu.Hotel został wyposażony w czujniki dymu, które uruchamiają system przeciwpożarowy oraz wzywają Państwową Straż Pożarną. Klient, który włączy system będzie ponosił wszelkie koszty przyjazdu Państwowej Straży Pożarnej oraz pracowników Hotelu.

  2. Przechowywanie danych osobowych:
    Każdy Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Aparthotel Bukowa Tychy, ul. Bukowa 24, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. (Dz. U. z 2019 r.poz. 1781 z późn. zm.), w celu realizacji pobytu w Hotelu i korzystania z innych usług świadczonych przez Hotel. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania w każdym czasie. Klient wyraża również zgodę na informowanie go drogą mailową o ofertach specjalnych, promocjach i pakietach pobytowych. Klient może w każdej chwili wycofać swoją ww. zgodę.

  3. Naruszenie regulaminu:
    W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego świadczenia usług osobie, która narusza regulamin. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego dostosowania się do żądań personelu obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, pokrycia kosztów ewentualnych uszkodzeń i zniszczeń oraz opuszczenia terenu Hotelu.

  4. Udostępnienie regulaminu:
    Regulamin Hotelu udostępniany jest poprzez umieszczenie go na stronie internetowej Hotelu, indywidualne informowanie Klienta przy potwierdzeniu rezerwacji oraz umieszczenie w apartamentach w książce hotelowej.

§8 SYTUACJE NADZWYCZAJNE

  1. Działanie w sytuacjach nadzwyczajnych:
    W przypadku wprowadzenia ogólnych rozporządzeń związanych z sytuacjami nadzwyczajnymi, takimi jak pandemia, klęska żywiołowa, katastrofy czy obostrzenia społeczne, obiekt działa zgodnie z wprowadzanymi zaleceniami oraz obostrzeniami.

  2. Zasady w okresie zaostrzonego reżimu sanitarnego:
    W trakcie zameldowania, pobytu oraz wymeldowania w okresie zaostrzonego reżimu sanitarnego i restrykcji, pracownik obiektu może na bieżąco ustalać szczególne zasady pobytów, mające na celu zapewnienie najwyższego bezpieczeństwa zarówno pracownikom, jak i Klientom Hotelu.

  3. Opuszczenie obiektu w przypadku naruszenia zasad:
    Osoby nieprzestrzegające regulaminu obiektu oraz wytycznych sanitarnych i bezpieczeństwa mogą być poproszone o opuszczenie Hotelu, bez możliwości ubiegania się o zwrot wpłaconych kwot tytułem rezerwacji.

  4. Siła wyższa:
    Strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło to w wyniku zdarzenia siły wyższej. „Siła wyższa” oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie umowy, oraz wszelkie inne zdarzenia podobnej natury. W sytuacji gdy zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi jakiejkolwiek ze stron należyte wykonanie umowy, strona ubiegająca się o uchylenie odpowiedzialności, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie drugą stronę o zaistnieniu zdarzenia siły wyższej uzasadniającego takie uchylenie.

§9 PRAWO WŁAŚCIWE

  1. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a Klientem jest prawo polskie. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

  2. Spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Hotelu.

ZAREZERWUJ APARTAMENT

FORMULARZ KONTAKTOWY